Johnnie
Ik ben altijd sceptisch over onze jeugd en het nut daarvan. Maar wel het nut daarvan op deze manier. Als je toch even kijkt naar de laatste drie jaar. Ouaissa, Bouhamdi en nú Maoujoudi wellicht. Als je eens zou zorgen voor top faciliteiten en een structurele injectie om echt goede trainers en plannen te kunnen bieden. Dan hoeft je maar zo nu en dan zo’n zelfde jongen bij je club te blijven.

Stel je had die drie op rij kunnen hebben achter de spits. Dan heb je goud in handen. Nu lopen ze weg bij het eerste moment van aandacht van grotere ploegen. Dan moet je hopen dat je ouders treft zoals die van Sami.

Maar zijn je faciliteiten top, je trainers goed(en geen vrijwilligers) en speel je gewoon ook op (een van de) hoogste niveaus. Dan wordt weggaan minder interessant. Gaan zullen er altijd een paar. Maar als je het goed neerzet zullen er ook altijd een paar blijven.

Als je in al die jaren kkd, de kkd voor lief had genomen en al je centen op de jeugd had gezet….

Soms vraag je je af wat meer zode aan de dijk had gezet. Proberen gemankeerd te promoveren zonder budget. Of je budget ver potten en al je peilen op je jeugd. Had je nu jongens die de volledige opleiding doorlopen hadden rond de 20 jaar
ma 3 augustus 2026 om 18:45 - 3 augustus 2026 om 18:45 # 418975
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement