RJC1978
GarbaLawal schreef:
Qua begroting zijn we idd geen directe kanshebber voor promotie, dus moet je slim met je geld omgaan. Dorenbosch, prima speler. Zeker als ie zo speelt zoals tegen Dender. Maar hadden we niet al genoeg... Lees het volledige bericht hier
2 augustus 2026 om 22:06

Dorenbosch is qua voetbalintelligentie, handelingssnelheid en als spelverdeler een klasse beter dan Deom en Müller.

Hij speelde ondermaats tegen Aachen, maar daar gaan we veel plezier van hebben op het middenveld.

Hij is júist gekocht om meer balans te brengen qua fysiek, vooruit voetballen en heeft een hoog ontwikkelpotentieel. Hij is een protege van Penders en die haalt hem echt niet zomaar.

Met Khaldi, Schenten en Maouhoudi zijn de eerste aanvallende versterkingen een feit. Daar zal vermoedelijk nog iets bijkomen, maar er moet ook interesse zijn in de spelers die je wil verkopen.

Een transfer van Hadj Moussa komt steeds dichterbij. Dat kan meer financiële mogelijkheden op gang brengen als Feyenoord Ouaissa als vervanger aantrekt.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/2118310/anis-hadj-moussa-bovenaan-de-verlanglijst-van-newcastle-united.html

Achterin hebben we ook nog een volwaardige CV/LCV nodig.
zo 2 augustus 2026 om 23:23 - 2 augustus 2026 om 23:23 # 418905
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement