Sonsane
Positieve en negatieve dingen gezien gisteren. Ik vraag me net als vorig jaar af wat voor een graadmeter de wedstrijd tegen Aachen nou echt is. Weinig echt voetbal, maar vooral fysiek en hoge druk en dat is nou niet echt hoe KKD ploegen vaak spelen. De eerste helft leek me net als vorig jaar vooral een test "hoe goed kunnen we onder de hoge druk uit spelen". Ik neem het een Dorenbosch of Beerten dan ook niet kwalijk dat het gisteren een stuk minder was, maar had toch gehoopt op meer dan we gezien hebben.

Aan de linkerkant gaan we wel plezier beleven dit seizoen. Een fitte Koen Jansen die aanvallend meer vrijheid heeft, en na een minuut of 60 wordt gewisseld voor Marsman die met het mes op de tanden speelt. Ik zou er niet willen staan als rechtsback of half van de tegenstander.

Van den Berg ook echt prima. Zou me niets verbazen als die Kruiver uit de basis speelt.

Verder vooral jammer dat we Khaldi nog niet in actie hebben gezien, want er zijn nu nog erg veel vraagtekens kort voor de conpetitie op vrij cruciale posities. Op korte termijn verwacht ik niks meer, maar hopelijk mogen we voor het einde van de window nog twee toppers verwelkomen.
zo 2 augustus 2026 om 17:08 - 2 augustus 2026 om 17:08 # 418885
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement