Ricco
Ik heb nu 3 oefenwedstrijden bijgewoond, mijn conclusie... Sec onder de streep is het elftal bij mijn weten teveel hetzelfde in vergelijking met afgelopen seizoen, totaal géén speler in het elftal die de wedstrijd alleen kan beslissen (ould-chikh, Pflücke, Sami etc.) sterker nog ik denk zelfs verzwakt, want je laat Breij gaan (betrokken bij 14 doelpunten) en haalt er tot nu toe géén vervanging voor(?), zoals Sleegers tjah dan ga je geen top5 worden in mijn beleving. Roda heeft 10 spelers laten gaan te weten: Breij, Köther, Griffith, Wiedesheim-Paul en dan de jeugdspelers: Steins, Maiorano, Takidine, Timmermans, Van Hemelryck- Bray en El Meliani en wat haal je er voor terug?: Marsman, Schenten, Khaldi(zien we voorlopig niet in actie, dus heb je alweer niks aan) Dorenbosch, Van den Berg en 1 of 2 jeugdspelers zijn doorgestroomd, maar hiermee ga je de oorlog niet winnen!

Van mij mag Seedorf, Beerten, Kruiver, Déom, Paulissen, Leijten en last but not least Lajud vetrekken!
zo 2 augustus 2026 om 15:50 - 2 augustus 2026 om 15:50 # 418881
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement