Ik vond persoonlijk dat we bij vlagen best leuk voetbal speelden. Aachen was voetballend niet beter en moest het vooral hebben van hun lengte en fysieke kracht. Ze maakten ook veel irritante overtredingen en hadden volgens mij last van de zwaartekracht.
Achterin zijn we nog veel te kwetsbaar. Beerten is wat mij betreft niet goed genoeg voor de basis en is nu de zwakste schakel, vooral opbouwend. Kruiver is gewoon geen centrale verdediger, daar kan die jongen ook niks aan doen. Centraal achterin moet er echt nog iets bij. De rest van de selectie lijkt mij grotendeels af; of er moet nog een mooie buitenkans voorbij komen voor de 10 positie.
Je merkte dat Schenten het best spannend vond, maar hij gaf wel een goede assist op Van den Hurk. Jansen viel mij ook echt positief op, bliksemsnel en zorgde een paar keer voor gevaar. Van den Berg vond ik ook goed spelen, echt een koempel. Nisbet voelt op tien wat ongemakkelijk, die is veel beter op acht, waar hij vaker aan de bal komt en meer bij het spel betrokken is. Deom leuk voor erbij, maar zeker niet geschikt voor de basis.
Laten we hopen dat Schwirten een contract krijgt en wedstrijdfit raakt, dan kan hij gaan vlammen. Idem voor Pauli, die gun ik ook een mooi seizoen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid