Roda7United
viro schreef:
Roda7United "Khaldi is een speler die deze kwaliteit zou moeten hebben maar ligt er naar verluid voorlopig nog uit (ontzettend vreemd verhaal, ik heb het idee dat hier veel meer speelt). " Vanochtend schreef je bovenstaande. Wat denk jij dan dat er speelt ? Weet je meer of is het iets wat jezelf denkt ? Geeft mensen toch stof tot speculeren deze tekst.
1 augustus 2026 om 14:38

Nou goed, er kunnen tig dingen aan de hand zijn. Echter de tekst en uitleg in combinatie met de duur van de afwezigheid roept bij mij vragen op, ook al ben ik natuurlijk geen dokter. Zoals ik zeg: ‘ik heb het idee dat’, ik vind het een vreemd verhaal en ik kan me moeilijk voorstellen dat ik daarin de enige ben.

Moet wel een heel bijzonder bacteriële infectie zijn als je opeens maanden terug naar huis moet.

Maar voor hetzelfde geld zit mijn gevoel er volledig naast.
za 1 augustus 2026 om 15:03 - 1 augustus 2026 om 15:03 # 418613
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement