DrHerjod schreef:Mammadiepappa schreef:Ik vlieg het iets anders aan: Schijt bestuur bij L1, schaam jullie. Het ene na het andere kansloze programma blijft jaar in jaar uit op de buis, en het ene na het andere kansloze... Lees het volledige bericht hier
Good old John Bannier was al langer niet meer op L1 radio te horen, maar met ingang van komend seizoen stopt L1 helemáál met live radio verslag van de Limburgse clubs. Op televisie stopt ook... Lees het volledige bericht hier1 augustus 2026 om 00:401 augustus 2026 om 01:40
Hahaha, maak s.v.p. die linkse NPO kapot, maar haal wel niet het programma waar ik naar kijk/luister van de buis. Tja, zo werkt het natuurlijk niet.
Je moet voor dit beleid ook niet in De Randstad zijn, denk ik, maar eerder bij Limburgse Geert, de grote aanjager van de bezuinigingen bij de Publieke Omroep.
En het wordt nog erger hoor. Ons omroepstelselstelsel is in belastingdruk het goedkoopste in Europa, en speelt het klaar voor een grijpstuiver grote evenementen als Olympische Spelen, de Tour en het EK- en WK-voetbal op de buis te krijgen. In Duitsland en zelfs Engeland (de duurste publieke omroep ter wereld) lukt ze dat niet.
Helemaal niet zo slecht voor 8 EUR per huishouden/per maand . Maar bij deze bezuinigingen gaat dat natuurlijk niet zo blijven. En dat betekent dat die evenementen achter een decoder belanden. En we er met ons allen straks veel meer voor kunnen gaan betalen. Want zo werkt de markt. Het winstoogmerk dat er nu niet is, is er straks wel. Daar zorgen de aandeelhouders wel voor.
Superslim!
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid