Alli
Die creatieve 10 waar iedereen op hoopt, gaat niet meer komen. De enige CAM die nog toegevoegd wordt is Schwirten, mits hij fit uit de strijd komt vandaag.

Met Schwirten hebben we achter VDH al Seedorf, Leijten, Lajud, Paulissen, Schenten, Khaldi en Nisbet. Daarom lijkt een back-up voor VDH en een extra CV mij nu de grootste prioriteit. Twijfelt de staf toch aan Schwirten, dan verwacht ik dat Sleegers alsnog komt.

Ik hoop vooral dat Servais een oplossing vindt voor Leijten en Lajud. Die voegen kwalitatief weinig toe en met hun salarissen zou je een directe versterking kunnen halen.

Mijn grootste zorg is dat veel spelers zich nog moeten bewijzen (Schenten, Khaldi, Schwirten na zo'n zware blessure), óf kwalitatief tekortkomen (Leijten, Lajud, Muller als middenvelder), óf erg blessuregevoelig zijn (Seedorf, Paulissen, VDB, Janssen en VDH).

Daarom ben ik, anders dan sommigen hier, nog niet zo positief over dit seizoen. Hopelijk blijkt mijn scepsis volledig onterecht.😉

za 1 augustus 2026 om 07:33 - 1 augustus 2026 om 07:33 # 418581
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement