Rodafan1996 schreef:Gastweetikwie schreef:Hahaha ik heb heel waarschijnlijk een betere baan dan jou maar excuses ik liet me weer even meeslepen in het funders verhaal. Ik kom er gewoon niet bij dat als je vermogen op 250 miljoen +- wordt geschat je niet 1/50ste deel lekker aan Roda kunt geven. Ik zou het wel weten ( misschien makkelijke praat )Rodafan1996 schreef:Huilie huilie. En als het UWV ook zou doorpakken en jou wat meer zou geven dan….. Werd het nog niks. Dat is echter wel precies jouw instelling!
[quote]418469[/quote] Logisch! Als die eens wat meer deden zijn we een stabiele Eredivisie club30 juli 2026 om 13:5930 juli 2026 om 14:2330 juli 2026 om 14:32
Je hebt gelijk. Maar de funders hebben die ambitie niet. Ze houden Roda overeind, that's it. De rest moet Roda op eigen kracht doen, want externe investeerders worden niet geduld. Daarom krijg je van die trieste doelstellingen als "we gaan de top 5 aanvallen". We hebben het over de KKD!? Een club als Roda zou standaard tot de top 5 van zo'n belabberde competitie met Jong-elftallen moeten horen. Een enkele uitschieter daargelaten, lukt dat echter al jaren niet. En ook dit seizoen is het weer zeer de vraag of dat erin zit, daar is de selectie nog te matig voor.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid