Herman schreef:
Oefenwedstrijd tegen Groene Ster gaat niet door https://www.groenester.nl/2026/07/26/roda-jc-schrapt-oefenduel-tegen-groene-ster-belgische-topamateurs-nu-te-gast-op-sportpark-pronsebroek/26 juli 2026 om 14:32
Ik krijg hier een raar gevoel bij na het lezen van dit artikel.
Ook omdat er vanuit Roda nog helemaal niks gecommuniceerd is hierover. Vind het echt "bijzonder" dat een amateurclub deze informatie eerder publiceert dan een BVO. Op de Roda website staat de wedstrijd tegen Groene Ster nog gewoon op het programma. Professionaliteit mbt communicatie richting achterban is ver te zoeken. Niet de eerste keer deze voorbereiding. Hoop dat hier snel verandering in komt.
De reden van cancellen baart mij ook zorgen: "wegens vele opgelopen blessures niet in staat om representatief elftal te sturen".
Betekent dat dan dat de blessures van Seedorf en VDB toch serieuzer is als aanvankelijk gedacht werd? Met de al reeds geblesseerde Lajud en Khaldi gaan we hetzelfde scenario tegemoet als begin vorig seizoen. Basiselftal staat op zich prima. Ik zie de paniekaankopen van Servais alweer voor me.
Tegelijkertijd hebben we dit seizoen ook echt een hele smalle selectie (tot dusver). Wissels per linie;
Verdedigers
Marsman
VD Berg
Middenveld
Paulissen
Muller
Deom (uitgaande dat Doorenbosch basis staat)
Leijten
Aanval
Lajud
Khaldi
Schenten (?)
Vraag mij dan wel af of de wedstrijd tegen Aachen door zal gaan. Indien ja, zou het Roda goed staan om duidelijk aan te geven waarom Aachen wel door gaat en Groene Ster niet. Al is het alleen maar om scheve gezichten te voorkomen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid