Roda7United
Het is natuurlijk niet zo dat Roda FC Porto en Lille aftroeft. Zij wilden Schenten definitief overnemen maar dat wilde FC Köln niet. En FC Porto gaat natuurlijk geen 18-jarige speler opleiden voor een club die op een lager niveau acteert.

Blij met de komst van Schenten. Staat op Transfermarkt als spits aangegeven, maar een paar keer doorklikken en dan zie je dat hij net zoveel wedstrijden als buitenspeler gespeeld heeft. Ideaal dus als één van de 2 CAM’s om Van den Hurk heen.

Ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft qua budget. Is dit de speler waar dat grote budget voor was gereserveerd of is er nog veel budget over? Ondanks dat dit buitencategorie is hoop ik dat Roda niet te veel salaris hoeft over te nemen en daarmee een grote hap uit het budget weg is voor een speler die geen waarde vertegenwoordigt.
zo 26 juli 2026 om 22:53 - 26 juli 2026 om 22:53 # 418145
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement