Cheick18
Als Fynn Schenten inderdaad komt, dan is het gewoon knap werk van onze sjeng. Of deze jongen het nu helemaal gaat waar maken of niet, dit is gewoon een voor Roda uitstekende transfer. Vraag me alleen af welke rol hij precies gaat vervullen. Eerste spits, of toch in een vrije rol vanaf links/recht net achter vd hurk.
Nu nog een centrale verdediger en creatieve aanvaller erbij, dan is de selectie wel redelijk compleet. Misschien nog wat voor de breedte erbij, maar ik neem aan dat er niet het geld is om nog meer dan 2 echt kwalitatief sterke spelers erbij te halen.
Zeer benieuwd weer naar het komende seizoen, heb er al bij al wel een goed gevoel bij. Vooral omdat het fundament redelijk intact is gebleven, en de aankopen tot dusver een prima eerste indruk hebben achtergelaten.
Als de positiviteit ook weer eens van de tribune afkomt, dan kan het zomaar een leuk seizoen worden.
zo 26 juli 2026 om 21:54 - 26 juli 2026 om 21:54 # 418142
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement