DeLimbo schreef:Deichkind schreef:Imade en Agovic vielen in op de backposities voor Marsman en Vd Berg, Copier viel in als 8 voor Pauli en achterin kwam Vergoossen er nog bij voor Van Mieghem.
Vraagje aan de stadionbezoekers van gisteren, die de tweede wedstrijd hebben uitgekeken. Klopt het dat daar ook nog een stuk meer jongens van de O21 invielen? Dus ook jongens die de voorbereiding/trainingskamp niet meegedraaid hebben? Sowieso had je Voskamp al in de basis. Op het Insta-filmpje over Schwirten meen ik nog Agovic, Imade en Lenn Copier te zien. Voor wie zijn ze ingevallen (op welke positie)?26 juli 2026 om 12:2626 juli 2026 om 12:36
Danke. Ja die twee backs hadden natuurlijk ook al een deel van de eerste wedstrijd gespeeld, evenals Paulissen. Ik denk wel dat dit meer als noodverband was want Agovic was vorig jaar de vaste linksbuiten en Imade de vaste rechtsbuiten (gebaseerd op de opstellingen die de Academie deelde). Dus het zijn geen echte verdedigers. Schwirten kwam er dan voor Müller in. Ik meende overigens wel dat RodaJCLive eerder nog meldde dat Pauli al door Ferati was vervangen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid