Vrijdagavond
De klok begint wel te tikken hoor.
Het verhaal rondom de keepers, verdediging en middenveld is wel in orde, zolang er niemand vertrekt.
Vertrekt Nisbet, dan is er wel een aardig probleem. Ik hoor mensen zeggen dat niemand onmisbaar is, dat is Nisbet in deze selectie wel.

Voorin hebben we, ondanks dat ik dacht dat het niet kon, toch een jasje uit gedaan.
Breij is weg, niet heel rouwig om, maar daar leveren we wel doelpunten mee in.
We hebben nu hurk als spits met seedorf en lajud erachter. Volgens mij moeten we voor seedorf en lajud nog een verbetering en voor vd hurk een concurrent.
Khaldi tel ik niet mee aangezien hij voor onbepaalde tijd is uitgeschakeld en dan nog eens fit moet zien te worden.

Nieuw (wissel lajud) - nieuw (wissel seedorf)
Hurk of nieuw

Aangezien ze veel budget hebben gereserveerd voor een aanvaller verwacht ik daar wel een aardige voetballer. De andere 2 posities zullen dan toch weer gewoon niveau vorig seizoen worden. Er is nog geen enkele aanvallende versterking gehaald, ik ga er niet direct van uit dat Robbie dit nog in orde krijgt aangezien dit al jaren niet lukt.
Voor mij hoeft daarmee de duurste speler, die genoeg meebrengt, niet in de spits te staan. Met hurk hebben we daar aardig wat kwaliteit.
De echt sterke speler moet erachter komen te staan.

Als je Sleegers haalt heb je wel al 1 positie achter vd hurk prima ingevuld, waarom ermee wordt gewacht om hem aan te trekken is me een raadsel.
Als ze daar dan nog echt iemand met kwaliteit naast kunnen zetten zit het wel goed.
za 25 juli 2026 om 09:32 - 25 juli 2026 om 09:32 # 417948
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement