DeLimbo
Roda7United schreef:
DeLimbo schreef:
Roda7United schreef:
[quote]417884[/quote] Volgens mij heb jij echt moeite met het interpreteren van bepaalde teksten. Ik zeg het sijpelt door naar de media, dat betekent niet dat er een directe link is tussen de media uit Keulen en dit prikbord. Van dit prikbord, naar social media, naar lokale media, naar Keulse media.
24 juli 2026 om 16:51
Ik zou ook terugkrabbelen als meerdere mensen je voor paal beginnen te zetten.
24 juli 2026 om 16:55
Terugkrabbelen? 2 reacties van 2 giechelende pubers zetten mij voor paal? Ik leg open en bloot uit waarom jij er faliekant naast zit, amigo. Ik snap dat dit je reactie is als je er... Lees het volledige bericht hier
24 juli 2026 om 16:57

Je hebt inmiddels al 3x gezegd dat vanuit dit prikbord informatie bij de media terechtkomt, de weg waarop dat gebeurd is nooit vermeld en dat doe je pas als je merkt dat mensen het onzin vinden. Uberhaupt de gedachte dat ook maar een mediabedrijf hier meeleest is al lachwekkend. Nogmaals we hebben 15 actieve leden, bij iedere login krijg je een veiligheidswaarschuwing en de helft van de leden kan eigenlijk alleen maar zeuren. Media kijkt echt niet mee.
vr 24 juli 2026 om 17:02 - 24 juli 2026 om 17:02 # 417892
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement