Miln
TheBaser87 schreef:
Miln schreef:
DeLimbo schreef:
[quote]417868[/quote] Lijkt me een beetje vreemd toch als je nog niet bij een club bent om wel al verwelkomt te worden? Heb het ze ook nog nooit zien doen buiten de aankondiging om maar alles kan natuurlijk, blijft momenteel gissen.
24 juli 2026 om 15:49
Hoezo? Kan toch juist een extra prikkel zijn om iemand te overtuigen? Door hem warm welkom te heten tijdens een gesprek/rondleiding. Misschien krijgt zo'n speler dan een nog beter gevoel bij de club. Vind ik best logisch. En dat jij/wij Roda dit niet eerder hebben zien doen, betekent niet dat ze het nooit gedaan hebben. We zijn er immers nu ook maar per toeval achtergekomen.
24 juli 2026 om 15:51
Je maakt mogelijke kapers op de kust dan wel even wakker he. Zou zeer amateuristisch zijn. Zeker als hij dan voor een andere club kiest sla je echt een flater. Bovendien hangt het, zoals... Lees het volledige bericht hier
24 juli 2026 om 15:56

Ja dat zal. Clubs zullen ''ineens'' wakker worden omdat ze op internet een foto van het Roda-stadion zien met de tekst ''Welcome Fynn''.

Die jongen staat al bij heel veel clubs op de radar. Die hoeven echt niet wakker geschud te worden door Roda.

Over de intentie verschillen wij van mening, dat mag. Vind het zelf niet per se wanhopig. Gewoon een poging om die jongen een goed gevoel bij de club te geven, dat ze echt voor hem willen gaan.
vr 24 juli 2026 om 16:23 - 24 juli 2026 om 16:23 # 417875
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement