DrFritsSjnoef
Nisbetondingen schreef:
DrFritsSjnoef schreef:
Top dat ze Stojcevic hebben vastgelegd! Talentvolle keeper en, wat best nog bijzonder en moeilijk is, daadwerkelijk ‘gratis’. Bij de meeste spelers, ik noem een Ferati, moet je eerst afzonderlijk alle jeugd (prof)clubs langsgaan of... Lees het volledige bericht hier
23 juli 2026 om 19:26
Wat je zegt klopt alleen Maiorano is een slecht voorbeeld aangezien hij wel degelijk heel veel clubs heeft gehad, daarom was het ook een groot kostenplaatje om hem een contract te geven.
23 juli 2026 om 19:29

Ah dat kan. Heb me daarin laten leiden door de beperkte gegevens van transfermarkt. Maar desalniettemin jammer dat vanwege o.a. dat soort bedragen het voor kleinere clubs, of in ieder geval clubs met beperkte financiële mogelijkheden zoals Roda momenteel, haast onmogelijk is dat soort spelers een serieus contract aan te bieden. Zo vallen toch veel jongens buiten de boot. Je digitale paspoort als (jeugd)speler weegt dan enorm zwaar. Gelukkig zijn er wel plannen om er verandering in te brengen, want het is in strijd met vrij verkeer van werknemers binnen de EU/eurozone. Maakt het in ieder geval op den een stuk minder lastig om ogenschijnlijk gratis spelers daadwerkelijk te kunnen contracteren - eerste profcontract voor hun 24ste dan.
gisteren om 19:42 - 23 juli 2026 om 19:42 # 417739
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement