RodaSjeng schreef:Roda7United schreef:Ik meen me te herinneren dat Vente hier 4(?) jaar geleden ongeveer 90.000 tot een ton netto verdiende per seizoen als absolute grootverdiener van de selectie? Weet iemand of dit klopt? Ik kan er namelijk ook naast zitten!RJC0475 schreef:Gemiddelde zegt mij niet zoveel. We hebben het over 3 KKD-toppers. In het gemiddelde zitten dus ook de nummers 15 t/m 25 van alle clubs die het gemiddelde flink omlaag trekken. Daarnaast rekening ermee... Lees het volledige bericht hier
[quote]417582[/quote] 2019-2020 luidde spelers en clubs nog de noodklok. Het gemiddeld salaris was 2750 per maand in de KKD. Zeg dat het nu gemiddeld 50,000 per jaar is. Dat zal zo'n 39,200 per jaar netto zijn, of 3250 per maand. Dus ja, voor 66,500 per jaar kun je best een aardige speler vastleggen voor een jaar. Dat maal 3 is 199,500, of 2 ton.22 juli 2026 om 12:0322 juli 2026 om 12:1023 juli 2026 om 13:59
Dat is wel ongeveer waar je aan moet denken, een VdH en Paulissen bijvoorbeeld zitten wel boven de ton bruto. Maar dan hebben we het wel over de echte grootverdieners hier zal alleen bijvoorbeeld van den Buijs nog bij horen denk ik, als je dan kijkt naar spelers als Beerten die verdienen echt aanzienlijk veel minder. Breij hoorde hier ook bij en zoals ik al zei zonder een exact bedrag te noemen is er nog geld beschikbaar om een grootverdiener toe te voegen. Dus geen zorgen als je dacht dat er geen geld is voor een serieuze aanvallende versterking, dat is er wel alleen lijkt het dat hier heel voorzichtig mee om gegaan word om dit geld dan ook zo goed mogelijk te besteden.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid