FCTrade
Terecht dat mensen ongeduldig worden mbt versterkingen. Oke het is nog wel even voordat we beginnen, maar ik zou zeggen kijk eens naar de eerste 6 of 10 wedstrijden. Als we een punt of 15 halen (na 10 potjes) dan knijp ik de handjes al dicht met deze selectie. Als de selectie pas weer, zoals altijd, eind augustus wordt aangevuld dan zijn ze half september ingespeeld. Dan hebben we alweer 7-10 punten laten liggen. Dan kun je het seizoen alweer als verloren beschouwen vrees ik. Overgangsjaar zoveel, daar ga ik sowieso vanuit een nieuwe overgangsjaar. Ik behoor al 30 jaar tot groep 1 maar sinds afgelopen seizoen word ik langzaam ook naar groep 2 geduwd. Heb afgelopen seizoen meer potjes thuis gemist dan in de 5 jaar daarvoor bijelkaar. De interesse word gewoon minder merk ik. Elk jaar worden dezelfde fouten gemaakt, begint mij langzaam te irriteren.
Ik voorspel nu al dat Robbie de 1e na dit seizoen weggaat. En dat die Ajax scout dan ook al weer weggaat. En dat we weer voor de zoveelste keer opnieuw gaan beginnen. Robbie de 2e zal wel mogen blijven omdat ze er dan voor kiezen niet weer na 1 jaar afscheid van een coach te nemen. En zo modderen we nog in lengte van dagen verder in Kerkrade.
wo 22 juli 2026 om 10:54 - 22 juli 2026 om 10:54 # 417585
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement