Hutch
Rodafan1996 schreef:
Hutch schreef:
Pflucke schreef:
[quote]417536[/quote] En weer aan een tussenjaar beginnen zeker… Het is toch ongelofelijk zonde dat je na de goede basis die je vorig seizoen gelegd had, nu nog steeds de ontbrekende posities niet hebt ingevuld. Als je Kruiver (een van je beste spelers afgelopen jaar) ook nog verkoopt, ziet het er niet erg rooskleurig uit zo net voor de start van de competitie …
21 juli 2026 om 23:47
Geen schuldenberg, dappere, positief ingestelde coach, seizoenskaartenverkoop loopt gesmeerd - het ziet er dus ongelofelijk rooskleurig uit, zo net voor het begin van de competitie. En dan heeft Sami nog niet eens zijn transfer gemaakt.
21 juli 2026 om 23:54
heerlijk dat KKD voetbal inderdaad..
22 juli 2026 om 07:57

Geniet jij dan zo van Telstar-Fortuna? PEC-Excelsior? Of de zinderende vraag of PSV - Utrecht in 3-0 eindigt. Of dat de Eindhovenaren met hun CL-miljoenen er toch nog weer een meer in weten te prikken?

Doe me een plezier. Het stelt allemaal geen reet voor en hangt van de bagger-affiches aan elkaar.

Het zijn de jong-teams die de KKD vervuilen, maar als competitie is het nauwelijks minder. En veel verrassender. Dat sowieso.

Let wel, als we promoveren vind ik dat leuk; ik loop niet weg voor een feestje. Maar dat we daarmee het voetbalwalhalla zouden betreden - nou nee, niet echt.
wo 22 juli 2026 om 10:32 - 22 juli 2026 om 10:32 # 417581
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement