045J schreef:IM1999 schreef:Ik bepaal niks haha. Geef alleen mijn mening dat het nergens op slaat om dat soort info te delen. Mag toch?045J schreef:Wie bepaalt wat een ander schrijft????
[quote]417549[/quote] Groot gelijk heeft Viro. Kijk we moeten het prikbord niet te serieus gaan maken maar waarom zou je in godsnaam dat soort informatie delen. Los ervan hoe mensen het interpreteren etc.22 juli 2026 om 08:0022 juli 2026 om 08:0222 juli 2026 om 08:04
Is natuurlijk totaal niet interessant voor de supporters om te weten waar de club mee bezig is en welke keuzes gemaakt worden. Laten we niks over het beleid zeggen, Servais hier niks over vragen en de beleidsbepalers zonder enige toelichting hun gang laten gaan. Je kunt ook zeggen dat mensen die schrijven dat er geen geld zou zijn voor Sleegers en andere onzin informatie juist hiermee moeten ophouden. Als ik zeg dat er genoeg geld beschikbaar is voor een goede aanvaller krijg ik de wind van voren, maar als iemand een transfer deelt zoals die van Khaldi voordat je het ergens anders ziet is het wel allemaal leuk en fantastisch.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid