Socio
Miln schreef:
Hutch schreef:
Ik wil best naar de Eredivisie, maar dat ik die competitie zo ontzettend veel mooier vind dan de KKD dat ik voortdurend de behoefte voel om erover te miesmuilen - nou nee. De club is... Lees het volledige bericht hier
22 juli 2026 om 06:46
KKD is gewoon een kut competitie. Jij misschien niet, maar ik ben na 8 jaar wel klaar met de KKD. Zeker doet de club leuke dingen voor de regio, maar het gaat uiteindelijk om het voetbal en dat is op enkele uitzonderingen na al 8 jaar om te janken. Ga nog een paar jaar zo door en je verliest enkel meer terrein/supporters
22 juli 2026 om 07:18
Eredivisie of KKD maakt mij in principe geen zak uit. Wat ik belangrijk vind is dat het stadion goed vol zit, de mensen vol achter de club staan, er sfeer en beleving is op de tribunes. Maar de ervaring leert dat dat, op uitzonderingen daargelaten, helaas niet altijd het geval is. Alhoewel ik de support van de aanwezigen als positief ervaar. Waar ik naar verlang is de sfeer en beleving rondom de wedstrijden tegen Cambuur (2 jr geleden) en WillemII vorig seizoen. Nagenoeg volle bak. Heerlijk! Trots op je club en afkomst ongeacht welke divisie. Neem Schalke04. Die hebben ook jaren 2e Bundesliga gespeeld en telkens uitverkocht. Dat is waar het in mijn ogen om gaat.
wo 22 juli 2026 om 07:57 - 22 juli 2026 om 07:57 # 417547
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement