viro
Nisbetondingen schreef:
viro schreef:
Volgens de een zou hij hier groot verdiener worden, volgens de anders was hij transfervrij, weer andere zette hem al steeds in het elftal neer en uiteindelijk huurt Fortuna hem gewoon. 5 dagen besteed aan een speler die gewoon niet haalbaar was en ook geen zin had in de KKD. Benieuwd wie de volgende speler is waar we 5 dagen van alles over moeten gaan lezen.
21 juli 2026 om 20:55
Ik heb gezegd dat er een voor Roda groot budget is voor een aanvaller, heb nooit gezegd dat hij dat ging worden en die grootverdiener werd. Is toch juist alleen maar goed dat het... Lees het volledige bericht hier
21 juli 2026 om 22:10

Heb er een probleem mee dat jij dingen hier schrijft waarvan niemand weet of ze kloppen maar door sommige wel voor waar worden aangezien.

Jij schreef dat een groot deel van het budget gereserveerd is voor een aanvaller waarvan je dacht dat hij nooit naar Roda zou komen.

Met dit soort teksten kan Servais het nooit meer goed doen op het prikbord en bij de fans en nee ik ben geen Servais fan.

Vele zullen ook denken dat het wanbeleid is om een groot deel van je budget aan 1 speler te geven. De speler zal nooit aan de verwachtingen kunnen voldoen want hij verdiend zoveel en Servais had beter met het budget om moeten gaan.

En niemand weet of het klopt wat jij schrijft maar ze nemen het het mee in hun oordeel over de dingen die er gebeuren. Je creeert er onrust mee.

Maar goed ieder zijn ding, mijn ding is het niet.
wo 22 juli 2026 om 07:03 - 22 juli 2026 om 07:03 # 417543
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement