RodaRambo
Hutch schreef:
Pfff, wat een paniek zeg. We zijn pas in de fase van 'schaken op meerdere borden'. Daarna volgt ook nog die van 'doorschakelen naar andere opties'. Kortom, nog even geduld mensen.
21 juli 2026 om 23:09

Met alle respect Hutch, maar dit is dus exact wat ons de laatste jaren gebeurd. Misschien niet meteen paniek, maar de harde realiteit. Descotte zal hoog op het lijstje gestaan hebben, anders “informeer” je niet en geef je hem geen rondleiding. Maar je concurreert met clubs als Fortuna als het om dit soort spelers gaat. En dan is de keuze snel gemaakt. Dus dat zal intern een enorme domper zijn, want je moet weer doorschakelen. Sleegers zal vast optie 4 zijn. Ik weet niet of er budget is voor Sleegers en nog een aanvaller, geen idee. Zou wel mijn voorkeur zijn.

En intussen ben je weer een paar weken verder en heb je nog geen aanvallende versterking. Ik waardeer het dat Roda hoog inzet, maar zo zie je maar weer dat de speler ook graag moet willen.

Tot slot snap ik die gasten hier met hun bronnen niet zo, misschien niet eens degene die het gerucht hier verspreid maar de bron neem ik dat wel kwalijk. En Servais en zijn team ook, hou zoiets toch lekker geheim. Dit komt op mij best amateuristisch over eerlijk gezegd.
di 21 juli 2026 om 23:37 - 21 juli 2026 om 23:37 # 417534
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement