W18
Het Kroatische NK Osijek heeft belangstelling voor Roda JC-verdediger Jay Kruiver, bevestigen goed ingevoerde bronnen tegenover De Nieuwe Ster.

Deze club uit de gelijknamige stad, die uitkomt op het hoogste niveau in het Balkanland, heeft de interesse voor Kruiver bij betrokken partijen kenbaar gemaakt. Op de achtergrond wordt nu gekeken of de transfersom die Roda voor de twintiger verlangt, is voor de Kroaten.
Roda lichtte eerder dit jaar de eenzijdige cluboptie in het aflopende contract van Jay Kruiver. De rechtsback bevalt het volgens ingewijden goed in Kerkrade, al hoopt hij wel nog eens een stap hogerop te kunnen gaan maken.

Technisch manager Rob Servais liet in april dit jaar, toen de opties in de contracten van Kruiver, Justin Treichel en Joey Muller net waren gelicht, aan deze krant weten dat “we altijd in gesprek gaan indien er clubs zich melden die deze spelers willen overnemen.”
di 21 juli 2026 om 17:58 - 21 juli 2026 om 17:58 # 417479
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement