Nisbetondingen
Hier worden een aantal dingen genoemd waar echt 0 logica achter zit. Sommige lijken geobsedeerd met de 10 positie, maar in de opstelling van Penders is er geen echte 10 zoals die in een 433 met de punt naar voren er is. Dat waren bij Eindhoven Sleegers en Brym dat zijn geen echte nummers 10 en in de opstelling van penders zijn dat dan ook eerder buitenspelers. Met Seedorf die (tot nu toe) laat zien dat hij zich wil bewijzen komend seizoen heb je al een van die plekken ingevuld met een speler die in vorm een van de betere aanvallers in de kkd is. Wat betreft Schwirten is het lastig inschatten maar Penders ziet hem elke dag trainen en die kan het beste inschatten of het voor zijn spelopvatting een nuttige speler is. Ik persoonlijk denk dat Schwirten juist heel goed hierin past door zijn loopvermogen en bedrijvigheid in het druk zetten. Er is geen geld voor 20 goeie kkd spelers je kunt kiezen of een aantal duurdere spelers met eromheen aanvulling of een bredere selectie met allemaal middelmaat. Descotte zou ik een goeie speler vinden omdat hij zowel in de spits als op die linker 10 positie kan spelen, is een risico met blessures maar hij is nog jong en als die een beetje zijn niveau haalt een hele goeie in de kkd denk ik. Dat is het type speler waar naar gezocht word geen echte nummer 10. Vervolgens wordt er dan ook nog gezegd dat het laatste geld aan Schwirten zou worden uitgegeven, zoals ik eerder al heb gemeld is er echt nog een fors bedrag over voor een aanvallende versterking dus ook dat is gewoon niet waar.
di 21 juli 2026 om 09:46 - 21 juli 2026 om 09:46 # 417459
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement