Herman schreef:Materazzi schreef:Lag dat niet eerder aan die laffe Belg dan aan de spelers? Veelbetekenend vind ik dit: De aanvaller merkt dat het nieuwe systeem hem past. "Tot nu toe bevalt het me goed, ik krijg meer vrijheid, ik kan mijn ruimte zelf opzoeken," aldus Seedorf. Die ruimte om creatief te zijn miste hij vorig seizoen naar eigen zeggen. "De vrijheid om creatief te zijn, dat ontbrak misschien vorig jaar wel."Herman schreef:Nagenoeg dezelfde basis als waarmee ze vorig seizoen bijna geen thuiswedstrijd wisten te winnen. Dat belooft wat...
[quote]417333[/quote] Nee. De basis staat nog niet. 9 van de 11 misschien. Maar er moeten ook nog 2 basisspelers bij.18 juli 2026 om 09:0518 juli 2026 om 09:5418 juli 2026 om 10:19
Kun je niet alleen maar aan Van Dessel ophangen want - zoals MenzJepz terecht stelt - in uitwedstrijden ging het juist prima. Veel spelers misten echter de intrinsieke motivatie om wedstrijden te winnen. Seedorf was daar trouwens een sprekend voorbeeld van. Maar zoals altijd, is in de aanloop naar een nieuw seizoen bij velen de wens weer de vader van de gedachte. Ja, er lijkt nu een betere trainer voor de groep te staan. Maar tot nu toe zijn er louter breedteversterkingen gehaald. Dus eerst zien, dan geloven.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid