AllesKumpWeerGood schreef:
Er ik ook interesse in meerder spelers; Nisbet, Kruiver, Treichel denk ik bij een mooi bod zou ik hun laten gaan :)17 juli 2026 om 18:21
Zelf zou ik Nisbet nu alleen laten gaan als er een bod komt dat je niet kunt weigeren. Roda heeft nog een optie op hem, dus ook volgend jaar kan hij nog geld opleveren. Bovendien is hij sportief gewoon een belangrijke speler.
Kruiver zou ik bij een goed bod verkopen; met Marsman is zijn opvolger al in huis en voor die positie is er echt wel een degelijke opvolger te vinden (die dan evt met Marsman kan gaan strijden voor plekje in de basis). Treichel zou ik juist houden. Een betrouwbare keeper is goud waard en hij speelt bovendien al een seizoen samen met dezelfde verdediging wat ook dit jaar de verdediging gaat worden. Geen topper maar voor Roda echt een prima keeper.
Ik hoop eerder dat er belangstelling komt voor Muller. Hij lijkt nu reserve te worden, terwijl hij na twee jaar als basisspeler waarschijnlijk een hoger salaris heeft gekregen met zijn verlenging 2 maanden geleden. Dat is zonde voor een speler die voetballend weinig extra brengt op het middenveld.
Het is echt noodzaak dat Servais deze zomer Lajud en Leijten nog kwijtraakt, desnoods transfervrij. Met hun salarissen kun je een creatieve kwaliteitsimpuls halen. Zeker Lajud zal niet goedkoop zijn, gezien zijn verleden in de Griekse eredivisie en als international van Libanon. Dat geld kun je beter investeren in een speler die echt het verschil kan maken.
Overigens viel me op dat Lajud en Leijten gisteren geen minuten maakten. Geblesseerd of zijn ze langzaam op weg naar de uitgang?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid