Alli
Volgens mij is degene die verantwoordelijk is voor de social media van Roda JC op vakantie. Toch vind ik het wel opmerkelijk dat er op geen enkel officieel kanaal iets terug te vinden is over de oefenwedstrijd van gisteren tegen Beerschot. Geen opstelling, geen tussenstanden, geen informatie over wissels en ook de uitslag ontbreekt.

Ook viel me op dat het trainingsschema van afgelopen week pas op dinsdag op de website werd geplaatst, terwijl dat normaal gesproken al op maandagochtend gebeurt.

Daarnaast zijn op de website ook geen uitslagen ingevuld van de gespeelde oefenwedstrijden tot dusver + de gebruikelijke wedstrijdverslagen ontbreken.

Ik vraag me dan toch af: is er binnen de club niemand die een paar minuten de tijd kan nemen om dit soort basisinformatie te delen? Juist in de voorbereiding zijn supporters benieuwd naar het verloop van de wedstrijden en de ontwikkelingen binnen de selectie. Met een paar eenvoudige updates houd je de achterban betrokken en geïnformeerd.

Ik vind dat toch wel een gemiste kans, zeker als je elke dag volgespamt wordt om een SCC aan te schaffen als je dat nog niet gedaan hebt.

za 18 juli 2026 om 03:47 - 18 juli 2026 om 03:47 # 417327
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement