Johnnie
Begint dat geouwehoer weer.

Sentimenteel en nostalgisch. Dat zijn we vooral.

We zijn gewoon een gemiddelde club in Nederland als het goed draait. Daar bedoel ik mee een club die qua en begroting, selectie, supporters rond plek 10 kan spelen in de eredivisie.

Maar we vallen ook evengoed keihard weg als een van die voorwaarden niet helemaal overeind blijft. We conformeren ons aan succes en hoop en lopen weg van uitdagingen en tegenslag. Zowel op support als op bestuurlijk niveau.

De wil om de schouders er echt volledig onder te zetten als er ook maar iets is dat niet zint, die is er totaal niet en ook nooit geweest.

We “knoterde” ook toen we Europees bereikte en zullen het ook doen als we onderaan bungelen. Dat is een beetje de verknipte manier van “liefde tonen” in deze regio lijkt het wel. En die moet je dan ook gewoon met een flinke korrel zout nemen.

Het probleem is echter dat we vroeger eens per twee weken “knoterde” om met elkaar te verbinden op de tribune. En we tegenwoordig 24/7 diarree kunnen dumpen waar het voor heel de wereld te lezen valt. En dan helpt het je zeer zeker niet als club.

We zijn net begonnen. Iedereen weet dat de selectie nog lang niet rond is en daarnaast ook nog lang niet zeker. Maar als dat wel zo was geweest, dan was het allemaal veel te overhaast.

“T is neet good, of t dooch neet”.
do 16 juli 2026 om 17:47 - 16 juli 2026 om 17:47 # 417228
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement