Z12
Vanaf mijn vakantieadres feliciteer ik Vrijdagavond met het goede nieuws. Zo zie je maar weer eens hoe "onbelangrijk" voetbal is! Desondanks willen we hier allemaal dat ons cluppie eindelijk weer eens een serieuze poging gaat doen in de strijd om (rechtstreekse) promotie.

Ik ben inmiddels 2 weken van huis, maar in die tijd is er volgens mij geen enkele transfer meer geweest bij Roda. Dat vind ik persoonlijk toch behoorlijk karig. Zeker in aanvallend opzicht zal er toch nog minimaal 1 echte versterking bij moeten komen. Ik lees dat men bezig is met Descotte. Dat zou een prima speler voor Roda zijn, maar dan moet er wel heel snel spijkers met koppen geslagen worden. En niet dat eeuwige getreuzel, waardoor een andere club hem nog voor onze neus wegkaapt. Dan ben je weer terug bij af!
wo 15 juli 2026 om 16:28 - 15 juli 2026 om 16:28 # 417174
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement