Promotie2223
KoempelAnjovins respect dat je nog zo reageert op zo iemand. Excuses voor m’n woord gebruik, ik probeer me echt heel erg in te houden, maar ik kan echt niet onder woorden brengen wat ik voor een kriebels krijg van zijn berichten, ook die ‘AI slop’ opmerking...

PS
admin als het de norm wordt dat je dit soort berichten als die analyse over Descotte gaat verwijderen en DerMister vrolijk mag blijven raaskallen op een van z’n 20 accounts dan hoop ik dat die andere website snel een prikbord maakt.

Laatst schreef ook iemand hier over z’n gevoel in een langere prikker, leuk om te lezen. Je kreeg echter ook wat afval van sommige. Laat je daardoor aub niet uit het veld slaan, ik denk dat 95% het graag leest maar niks zegt en dat dan wederom zo’n DerMister dat afvalt omdat hij afhaakt gezien je voor die post te lezen meer dan 2 hersencellen nodig hebt en dan weer met een antwoord komt dat me zelfs op m’n vakantie laat inloggen om zo’n relaas als dit te schrijven.

Heb wel eens vaker dat ik er iets over wil zeggen maar dan denk ‘waar maak ik me ook druk om’ en log ik weer uit. Alleen blijft het bashen van leuke en interessante berichten hier nu maar doorgaan door een enkele imbeciel dus wilde even een tegengeluid laten horen.
wo 15 juli 2026 om 11:04 - 15 juli 2026 om 11:04 # 417129
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement