Ik gebruik AI en andere hulpmiddelen om dit soort berichten sneller en overzichtelijker uit te werken. Daardoor kan een bericht soms wat langer worden, maar waarom zou ik die middelen niet gebruiken als het efficiënter werkt?
De kern van mijn berichten bestaat uit statistieken, radars en onderlinge vergelijkingen. Het gaat dus vooral om het verzamelen, ordenen en uitleggen van de beschikbare informatie, niet om een persoonlijk of literair verhaal. De keuzes welke data ik gebruik en welke conclusies ik voorzichtig trek (want data zegt niet alles), maak ik uiteraard zelf.
Wie liever een korte versie leest, kan gewoon de originele thread op X bekijken. Dat stel ik ook expliciet voor, juist omdat ik hier geen radars kan plaatsen en tekst daardoor automatisch langer wordt.
Als mijn berichten je echt in de weg zitten DerMister en rodafanWeert, kun je rechts op de drie streepjes drukken en mij negeren. Probleem opgelost.
Ik vraag me vooral af wat het doel van dit soort reacties zijn. Is het gewoon een grap, wil je aangeven dat het te lang is, probeer je de analyse belachelijk te maken of wil je ontmoedigen dat zulke berichten hier worden geplaatst? Kritiek is prima, maar zeg dan concreet wat beter kan: kortere alinea’s, minder statistieken, andere structuur of een kortere conclusie. Daar kan ik tenminste iets mee.
En laten we vooral hopen dat Descotte daadwerkelijk komt, anders is al dat werk inderdaad voor niets geweest. 😉
Dank DeLimbo en Pflucke voor de positieve reacties.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid