Hutch
Het is dat we opgescheept zitten met de Jong Teams, maar ik heb verder geen problemen met de KKD. En Roda JC is voor mij veel en veel meer dan de som van zijn prestaties. Er zitten in mijn directe omgeving veel beter presterende clubs maar ik heb nooit de behoefte gevoeld die te bezoeken. Iedere gemiste thuiswedstrijd van Roda daarentegen voelt slecht. Dat gaat nooit helemaal weg.

Het afgelopen seizoen vond ik in sportief opzicht een verschrikking, met veel te een voorzichtige coach en weinig voetballers die een tegenstander in verlegenheid konden brengen. Ik kan alleen maar hopen dat daarvan geleerd is.

Maar de SCC opzeggen is geen optie, en wanhopen ook niet. Als we het er met zijn allen over eens kunnen zijn dat deze competitie niet al te veel voorstelt betekent dat impliciet dat er weinig nodig is om de weg omhoog in te slaan. 23/24 heeft dat ook laten zien.

Gewoon stug doorgaan. En nooit opgeven. Is dat niet de essentie van koempelmentaliteit?
wo 8 juli 2026 om 13:30 - 8 juli 2026 om 13:30 # 416732
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement