Nisbetondingen schreef:045J schreef:Zegt ook wel veel over je kennis als je denkt dat Chevremont een vierdeklasser is. Ben het eens met je punt dat een hattrick tegen Chevremont niet heel veel zegt, maar als je zijn techniek ziet en dat hij toch een bepaalde flair aan zich heeft vind ik wel dat we zoiets missen.SchaesbergKoempel schreef:Dit dus. Als een fitte uitstraling, hattrick tegen een vierdeklasser en afkomstig van de vierde divisie spanje als voorbeeld gebruikt gaat worden dat alles kut is dan zakt de moed in mijn schoenen.
Ik zou het eerder een teken van goed beleid vinden als we geen dik salaris gaan uitdelen aan Sleegers op basis van een handjevol trainingen, 60 oefenminuten en de prettige ervaringen die onze hoofdtrainer 5 seizoenen geleden met hem heeft gehad. Hij heeft 4 seizoenen geleden voor het laatst gepresteerd.7 juli 2026 om 12:077 juli 2026 om 12:217 juli 2026 om 13:07
Fout van mij inderdaad zie dat het een tweede klasser is.
En zeker. Dat hij kan voetballen zie je en zou hem graag zelf erbij willen maar wil hier alleen mee zeggen dat het zo dramatisch geschetst wordt hier en mij het gevoel bekruipt dat alles wordt aangepakt om maar kritiek te uiten op Servais. Terwijl niemand weet wat er daadwerkelijk speelt.
Daarnaast duurt het nog een maand voordat de eerste wedstrijd begint en er nog steeds spelers zullen komen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid