TheBaser87
FCKip schreef:
TheBaser87 schreef:
FCKip schreef:
[quote]380061[/quote] 99% van de jeugdspelers red het niet. Zal vast allemaal met Sibum te maken hebben. Wat een eikel is het toch ook dat hij niet 56 spelers per seizoen gebruikt.
19 juni 2025 om 16:45
100 % waar van die jeugdspelers natuurlijk, maar als je dan Veendorp voorgeschoteld krijgt kan ik me voorstellen dat men liever een jeugdspeler ziet, ook al speelt deze volgend jaar bij Groene Ster. Waarbij... Lees het volledige bericht hier
20 juni 2025 om 08:27
Ik had ook verwacht dat in ieder geval de laatste wedstrijd wat jongens hadden mogen spelen. Maar blijkbaar vond Sibum ze gewoon niet goed genoeg. En wellicht liet Veendorp zich op de trainingen goed... Lees het volledige bericht hier
20 juni 2025 om 08:58
De waarheid zal waarschijnlijk in het midden liggen. Als Sibum werkelijk niet naar de jeugd om keek kun je twijfelen aan zijn vermogen om het niveau in te schatten en als je ziet wie hij bleef opstellen ging ik daar sowieso aan twijfelen. Er waren ook binnen de selectie mogelijkheden om Veendorp te vervangen zonder jeugdspelers te gebruiken, maar dat deed Sibum simpelweg niet. Waarbij Veendorp ook niet de enige was die zonder duidelijke reden keer op keer in de basis mocht beginnen.

Uiteindelijk breekt er bij Roda al jaren vrijwel niets door, dus zal er zeker een probleem zijn met het niveau van de jeugd. Gelukkig gaan ze de jeugdopleiding verder ontwikkelen, wat helaas langer schijnt te duren dan verwacht. Hopelijk hoeven we dan op zijn minst voor de plekken 17-22 in de selectie minder externe spelers te halen en breekt er vaker iemand door voor de plekken 1-16. Maar dan moet er wel een trainer zijn die deze jongens durft te gebruiken als er schorsingen of blessures zijn. En ook als ze het dan niet redden zijn deze jongens natuurlijk goedkoper dan externe spelers. Bij Veendorp mogen we nog van geluk spreken dat hij op amateurbasis speelde.

vr 20 juni 2025 om 09:15 - 20 juni 2025 om 09:15 # 380105
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement