TheBaser87 zelfs als het een 4-3-3 wordt heb je niet direct een speler nodig die een échte balafpakker is. Eerder werd hier al de combi Bouchoari-Emmers-Pflucke genoemd (in mijn hoofd speelden zij niet als 3 middenvelders maar kan het mis hebben), maar een van de beste middenvelden die we hebben gehad de laatste jaren was voor mij toch Vormer - Janssen - Hadouir genoemd wat ik vergelijkbaar vind met nu (niet qua kwaliteit, wel qua type's) waarbij die eerste twee net als Pauli en Nisbet ergens tussen een klassieke nr 6 en nr 8 in zitten. Hierdoor kunnen beide spelers naar voren inschuiven, als de ander dan even achter blijft. Nu ik dit schrijf meen ik wel dat Vormer-Janssen-Hadouir vaak een speler als Meeuwis/Djoum erachter hadden staan maar toch. In een 4-3-3 zou ik het middenveld Nisbet-Pauli-Breij zeker aandurven waarbij je dan uitgaat van veel balbezit en hopelijk een centraal achter of back die door kan schuiven naar het middenveld waardoor je in balbezit met 3 man achterin speelt. Zie hierin een type Muller wel renderen, of een meevoetballende ca, al is het daar afhankelijk van wie je haalt.