Hutch
045J schreef:
AllesKumpWeerGood schreef:
Ze hebben al aangegeven dat selectie kleiner wordt. Er komt nog: - CV - Rechtsbuiten Naar mijn inzicht ben je dan klaar, anders heb je weer een veel te grote selectie. Je zult Schwirten, Leijten, Cukur, Griffith, eerst moeten lozen.
16 juni 2025 om 22:41
Blijf erbij dat er toch een fysieke sterke stofzuiger op middenveld erbij moet. In de selectie hoe je hem nu opstelt heb geen enkele echte verdedigende ingestelde middenvelder.
16 juni 2025 om 23:27

Want?

Paulissen speelt al jaren in een (mijn insziens te) verdedigende rol, Beerten kan dat prima, en we hebben ook nog Schmidt en Kother. Meer dan genoeg in-de-weg-lopers die daar kunnen spelen kortom.

Haal nou gewoon nog maar wat meer voetbal. In de acht seizoenen die we KKD spelen zijn er twee geweest waarin iets viel te zien in het PLS: het elftal onder Streppel met Bouchi/Plücke/Emmers en de ploeg van vorig jaar met Ould-Chikh en Sammi. Die spelers staan mij ook nog helder op het netvlies. Wie er in die elftallen de gaatjes dichtliep ben ik alweer vergeten.

Sommige mensen lijken het te denken maar 'KKD' staat niet voor Keeper-Kontroleur-Draver - je mag in deze competitie VOETBALLEN. Echt waar.

di 17 juni 2025 om 07:22 - 17 juni 2025 om 07:22 # 379835
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement