TheBaser87
Herman schreef:
Alli Mij heeft Cukur helemaal niet overtuigd. Niet qua doelpunten, niet qua voetbalvermogen, niet qua tempo en al helemaal niet qua duelkracht (hij verloor bijna 100% van zijn duels)
16 juni 2025 om 10:22
Precies dit, wat je ook denkt dat zijn positie is (hij werd wel degelijk gepresenteerd als spits) voor zijn lengte is het echt een slapzak in de duels. In de rol die Alli beschrijft heb je ook helemaal niets aan Cükür, en ook als spits is dit een enorm zwaktepunt. Iedereen die hem ziet, denkt meteen aan een target man, totdat hij daadwerkelijk gaat voetballen. Waardeloos als afmaker, waardeloos in de duels, en dat voetballende gedeelte, waar sommigen zo hoog over opgeven, valt mij ook erg tegen. Zeker niet goed genoeg om al zijn zwaktes mee te compenseren.

Die kan wat mij betreft beter op basketbal of handbal gaan
ma 16 juni 2025 om 10:38 - 16 juni 2025 om 10:38 # 379777
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement