Johnnie
Roda7United denk nu maar niet dat we op rechtsbuiten een of andere gevestigde naam erbij gaan krijgen. Ga er maar vanuit dat het eerder in de categorie van Houben zal zitten. En terecht ook. Want, los of het hun beste plek is, met Breij, Griffith, Seedorf en zelfs Paulissen heb je best wat jongens die er kunnen spelen.

En ja ook zo’n El meliani, die heeft aangetoond zich in ieder geval staande te houden in de kkd, moet je benutten. Als derde optie op rechtsback kun je daar best 4/5 potjes per jaar een beroep op doen. Ipv een volledig betaalde optie er nog eens bij

Geldt hetzelfde voor Steins die je derde doelman is. Die moet dan ook derde doelman zijn. En niet als de nood hoog is opeens keeper 4 en 5 hals over kop halen voor hals over kop kosten

Maar ook daar weer. Utrecht haalt hem vanuit Hulsberg naar hun toe. En hier zou hij niet eens eraan mogen proeven
zo 15 juni 2025 om 20:47 - 15 juni 2025 om 20:47 # 379734
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement