Johnnie
Roda7United en dan andere berichten van het plaatsen van onzin. Die jongen heeft Roda de rug niet toegekeerd. Roda kon niet concurreren tegen het grote psv om zo’n jongen binnenboord te houden. In de daaropvolgende jaren heeft zijn broer gewoon tot en met jong Roda in Kerkrade gezeten. Dus wat jij nu allemaal lult, dat komt regelrecht uit het duimpje.

Het enige wat “voorstanders”, als je ze al zo kan noemen aangezien niemand perse op de bres staat voor Houben, zeggen is dat hij goed opgeleid is en niet voor niet bij alle NL elftallen zal hebben gezeten. Is net als el meliani opgeleidt bij psv en speelde al kkd potjes. Enige verschil is dat el meliani niet voor vertegenwoordigende elftallen van nl uitkwam. Maar die moet wel kansen krijgen. Over krom gesproken
zo 15 juni 2025 om 20:18 - 15 juni 2025 om 20:18 # 379730
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement