RodaSjeng
Roda7United schreef:
Ivar schreef:
Iggy Houben ophalen bij jong psv lijkt me wel wat. Komt uit Bocholtz en is een prima reserve voor op de rechtsbuitenpositie!
15 juni 2025 om 13:28
Iedereen wilt die jongen zo graag hebben omdat die uit de streek komt. In werkelijkheid volgt hij Roda, de club in de regio waar hij vandaan komt en waar hij jarenlang in de jeugd... Lees het volledige bericht hier
15 juni 2025 om 14:37

In het kader van de jeugd een kans geven kun je hem best transfervrij bij de selectie nemen en kijken hoe hij zich ontwikkeld, is nog jong en zal vast wat geleerd hebben bij PSV. De realiteit is dat ieder jaar je beste (jeugd)spelers weggekaapt worden, dus als je zo een jongen uit de regio transfervrij op kan pikken, die daar op de bank heeft gezeten ten faveure van buitenlandse jeugdinternationals, dan kan dat altijd interessant. We moeten sowieso nog 2 rechtsbuitens volgens mij, alles wat je op je 2e speler voor die positie bespaard kun je aan de eerste rechtsvoor uitgeven, en slechter dan Griffith zal die t niet doen!
zo 15 juni 2025 om 15:58 - 15 juni 2025 om 15:58 # 379711
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement