Herman
Alli schreef:
Herman schreef:
Alli citaat: "Data analist, performance coach, teammanager en techniektrainer zijn vorig jaar pas gecontracteerd, en deze liggen ook voor komend seizoen nog vast." Weet je dat zeker? Teammanager Denzel Reuleaux is namelijk weg bij Roda. En of techniek-trainer Shahin Rassi er nog is? Die heeft sinds begin van het jaar een nieuwe club in het Futsal... https://www.fupa.net/news/shahin-rassi-ist-als-trainer-in-der-icon-league-aktiv-3082380
15 juni 2025 om 11:28
Nieuws mbt vertrek teammanager is mij volledig ontgaan dan. En techniektrainer.. zeg 't maar. Is dat voor de selectie nog echt absolute noodzaak? Voor de jeugd kan ik me dit voorstellen maar bij een 1e elftal van een BVO??
15 juni 2025 om 11:36

Nee, in mijn ogen is een techniek-trainer overbodig. Het ging mij daarom, dat jij aangaf dat hij blijven zou omdat hij er pas 1 jaar is.

En wat de teammanager betreft... dit stond bij rodajclive bij het nieuws over van den Hurk: "Dennis Telgenkamp, Robin Henkens en Mark Luijpers zijn de stafleden die eraan moeten geloven. In een eerder stadium werd al bekend dat ook teammanager Denzel Reuleaux vertrekt bij Roda JC en dat, uiteraard, trainer Bas Sibum en assistent Matthias Maurer verkassen naar Heracles Almelo."
zo 15 juni 2025 om 11:42 - 15 juni 2025 om 11:42 # 379695
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement