TheBaser87
Roda7United schreef:
Vergelijkingen met De Graafschap gaan mank want ze hebben een veel kleiner stadion waardoor mensen eerder moeten verlengen. Hier verlengt ieder jaar een hele grote groep van een paar duizend man pas in de laatste... Lees het volledige bericht hier
13 juni 2025 om 12:52
Ons PLS is inderdaad met een zeer optimistisch toekomstbeeld ontworpen en gebouwd. Dat de faciliteiten van het oude Kaalheide niet meer voldeden snapt iedereen, maar in die tijd kwamen er ook 'slechts' 8.000 tot 11.000 mensen per thuiswedstrijd. Ik ken weinig clubs die een nieuw stadion bouwen waarvan de capaciteit 2x het gemiddelde bezoekersaantal bedraagt.

Dat leidt er inderdaad toe dat er in het PLS nog nooit enige druk is geweest om op tijd een SCC of een los kaartje te kopen. Met deze capaciteit hebben we vooral de in Limburg woonachtige fans van de traditionele top 3 gefaciliteerd en zelfs in die wedstrijden was het nooit helemaal vol. Volgens mij is de thuiswedstrijd tegen AC Milan nog steeds de enige officiele wedstrijd die ooit uitverkocht is geweest.
vr 13 juni 2025 om 13:09 - 13 juni 2025 om 13:09 # 379594
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement