Alli
StefanRaets

Deel jouw kritische vraagstukken. Had ik zelf namelijk ook. Jammer dat de heren van TVOK hier niet doorgevraagd hebben.

De commerciƫle inkomsten zijn afgelopen seizoen met +- 500k gestegen tov ons tropenseizoen 23/24. Dat alleen al vind ik erg knap, zeker omdat de sportieve prestaties dit seizoen eigenlijk het hele seizoen zijn uitgebleven.

Die 500k extra gaan we ook hard nodig hebben, aangezien de transferinkomsten achter zijn gebleven en aantal bezoekers per wedstrijd ook met gemiddeld 2000 per wedstrijd zijn afgenomen.

Waar ik zelf wel eens benieuwd naar ben; wat is de begroting geweest vanaf intrede van de Phoenix? Zit hier een stijgende lijn in, of zien we hier een stabiele lijn? Heb namelijk het idee dat we een stabiele lijn zien, terwijl we financieel wel stappen hebben gezet.
En als je hier een grafiek op los zou laten, kom je vanzelf bij jouw vraag uit; hoe wilt men gaan groeien naar een begroting van 10+ miljoen?

do 12 juni 2025 om 16:17 - 12 juni 2025 om 16:17 # 379553
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement