Roda7United
Mijnstreek schreef:
DelaVega schreef:
StefanRaets schreef:
Terugkomend op dat interview met Peters. Daarin wordt aangegeven dat het spanningsveld is Playoffs halen om zo te promoveren. Daarin wordt aangegeven dat er met 8 miljoen gewerkt wordt en dat ze verwachten dat 10... Lees het volledige bericht hier
12 juni 2025 om 14:43
Ben ik het niet helemaal mee eens. Peters heeft aangegeven dat de Phoenix club geen exclusieve club, maar iedereen die wilt sponsoren (lees: doneren) zich hierbij mag aansluiten. Daarnaast zijn de merchandise en de... Lees het volledige bericht hier
12 juni 2025 om 14:58
Klopt, maar eigenlijk is het gat nog groter. Men zegt 10 mln nodig te hebben en zit nu op 8. Die 8 is al inclusief een bijdrage van de funders lijkt me. Om echt op eigen benen te staan is dus mijlenver weg en vooralsnog totaal niet realistisch
12 juni 2025 om 15:03

Niet realistisch omdat je al 8 jaar KKD speelt. Normaal als je gewoon Eredivisie zou spelen en een paar jaar KKD speelt heb je altijd nog een deel extra gelden over, bijvoorbeeld TV-gelden. Je speelt nu 8 jaar KKD en bent alles van de Eredivisie kwijt. De Eredivisie sponsoren, de Eredivisie supporters, de Eredivisie TV-gelden. Dit brokkelt allemaal af in de eerste jaren nadat je gedegradeerd bent. Als je het voor elkaar krijgt om weer jaren Eredivisie te spelen is dit zeker realistisch, ook in de KKD. Maar ook dan wordt het natuurlijk elk jaar dat je niet promoveert steeds minder.
do 12 juni 2025 om 15:16 - 12 juni 2025 om 15:16 # 379544
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement