Genheij
EenRodaFan1 schreef:
Genheij schreef:
Als Roda nog de hoop heeft om ooit te promoveren dan lijkt me een spoedvergadering geen overbodige luxe. RKC, Almere City, Willem II, ADO, Cambuur, Dordrecht, Graafschap, Emmen.... Moet er nog meer gezegd worden om... Lees het volledige bericht hier
6 juni 2025 om 07:21
Als de competitie steeds sterker word Hoezo kan Telstar dan promoveren? Tuurlijk heeft het te maken met geld maar het gaat er vooral om wat je ermee doet. Afgelopen seizoen hebben ze zichzelf gigantisch overschat en gedacht dat ze iedere speler beter konden maken ondat het, het jaar daarvoor ook lukte.
6 juni 2025 om 07:43
Telstar kon promoveren omdat de Play-offs eigen regels hebben. De beste wint daar niet altijd (zelfde als reguliere competitie), maar het heeft wel directe gevolgen, en dan kan het zomaar zo zijn dat Telstar promoveert. Maar je zult eerst Play-offs moeten halen, en dat wordt met een bezetting als die van komend seizoen alleen maar moeilijker, en de seizoenen erna waarschijnlijk Idem dito. Als je de KKD wilt verlaten moet je risico's durven te nemen en investeren. Het geld is er wel, maar het wordt niet uitgegeven. Dan kunnen de namen wel leuk klinken, maar het zijn tot noch toe vooral dertigers zonder waarde, en een potentieel goede speler (Nisbet) waaromheen geen kwaliteit staat. Dan kun je Messi hebben, maar je team is zo goed als je zwakste schakel.

vr 6 juni 2025 om 08:02 - 6 juni 2025 om 08:02 # 379057
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement