StefanRaets
joolisjool schreef:
Tommeke045 schreef:
Jjoolisjool schreef:
[quote]378937[/quote] Inderdaad. Het zou gaan om een sterke basis van +/- 16 spelers aangevuld met jeugd. Op dit moment zitten we (naar mijn mening) wat dat betreft op 12 wat betreft sterke basis en als... Lees het volledige bericht hier
5 juni 2025 om 13:34
Hoop dat ze dan 1,5 bezetting doen want heb nog flashbacks naar al die blessures
5 juni 2025 om 13:36
Dat is inderdaad een risico dat je neemt en daar ben ik ook nog niet echt gerust op, gezien wat ons de afgelopen 2 jaar is overkomen wat betreft blessures
5 juni 2025 om 13:37

Ik zal wel de uitzondering zijn, maar ik maak me niet zo druk om die blessures komend jaar.
Het was 1) ook wel heel absurd hoeveel blessures er waren en 2) het gros van die blessures waren pech gevallen.

Spierblessures en verrekkingen kun je voorkomen, dat is werk voor een medische staf.
Scheuren van kruisbanden en botbreuken daarentegen zijn botte pech.

24/25
Bucker - Kruisband
Jansen - Kruisband
Seedorf - Was dat meniscus of kruisband?

23/24
Sami - Beenbreuk
Dzepar - Kuitbeenbreuk
Bucker - Armbreuk

Mis ik dan nog iets?
do 5 juni 2025 om 16:02 - 5 juni 2025 om 16:02 # 378963
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement