MaartenF

Deprecated: Automatic conversion of false to array is deprecated in /var/www/vhosts/wijzijnrodajc.nl/httpdocs/forum/view/thread/view_reply.php on line 312
Tommeke045 schreef:
We hebben minimaal een dubbele bezetting nodig op alle posities. Dus 2 a 3 cv een lb en een middenvelder plus 1 a 2 buitenspelers. De 3de zou dan jeugd moeten zijn
5 juni 2025 om 13:21

Daar zijn ze van afgestapt die dubbele bezetting. Dat heeft ons vorig jaar echt zwaar de das om gedaan. In plaats van 2 zesjes op elke positie of 1 zeven en een vijf gaan ze nu duidelijk voor een andere filosofie.

Vul ik ff in: we willen op elke positie voor kkd begrippen minimaal 1 zeven hebben rondlopen en in de as minimaal een 8. Dat aangevuld met jeugd.

Zou zijn zijn dat dit plan ook gecommuniceerd wordt naar ons toe zoals in de laatste poscast terecht werd aangehaald. Doen ze niet genoeg dus vullen we het hier zelf in. @Jordens Rob verbeter mij susvals ik het mis heb.

Ps: ik ben echt zeer te spreken over afgelopen transferwindow. Vorig jaar was kut. Klaar. En door.

#missiemaat
do 5 juni 2025 om 13:26 - 5 juni 2025 om 13:26 # 378937
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement