StefanRaets
DnWinkbuul schreef:
StefanRaets schreef:
DnWinkbuul schreef:
[quote]378783[/quote] Veel over gebruik van eigen jeugd klagen, maar elke uitgerangeerde spits die hier rondloopt krijgt meer kans dan eigen jeugd. Zodra je er dan eentje hebt die op dit niveau iets kan, wordt daar... Lees het volledige bericht hier
4 juni 2025 om 20:30
Dat is de uitkomst van 20 jaar verloedering van je jeugdopleiding. Dat is leunen op Nol in onze hoogtijdagen en nooit een cent aan de jeugd uitgeven. Daar betaal je nu de prijs voor.... Lees het volledige bericht hier
4 juni 2025 om 20:34
Je hebt de laatste 8 jaar gewoon vaker gezien dat er gasten gehaald werden waarvan je na 5 wedstrijden al wist dat er in de O-21 iemand rondliep die net zo veel (weinig) voetbal talent had, maar wel 3x zo veel inzet zou geven omdat het de eerste echte kans in het 'betaalde voetbal' zou zijn. Dat is het euvel.
4 juni 2025 om 20:35

Mehhh we hebben er gewoon te weinig gehad die dat konden brengen.
Ik snap je punt helemaal, je hebt ook geen ongelijk.
Het is gewoon de kwaliteit van spelers die de kans wel gehad hebben die ik zo ontzettend vind tegenvallen.

Sinds de degradatie:
Souren
Milts
Novakovic
Remans
Mertens
Van Eijma
Keulen
Schlosser
Hamers
Vijgen
Sposito
Ouaissa
Krawczyk
Been
Bangura

Dan heb je Souren die inmiddels ruim ons niveau heeft aangetikt (en licht gepasseerd is) | Sami die al-tijd was boven komen drijven en nog links en rechts een speler die het betaald voetbal heeft volgehouden. Maar als dat de namen uit de jeugd zijn die wel de kans hebben gekregen, vraag ik me serieus af hoe ver het niveau achterblijft van de spelers die de kans niet blijven. Als dit het beste is wat we op weten te brengen, snap ik wel dat je aangewezen bent op een goed scoutingsapparaat.
wo 4 juni 2025 om 20:43 - 4 juni 2025 om 20:43 # 378788
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 17 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Beerschot

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement